lördag, april 21, 2007

Vårstädning!

Lördagen idag har bestått av vårstädning på gården. Har aldrig varit med och tänkte att det kanske var dags. De har varit på mig lite så jag kände mig faktiskt tvungen. Hade verkligen ingen lust när jag vaknade i morse, speciellt inte när jag vaknade hos Monki och Oli. Ville bara stanna och mysa med min favorittjej. Men men, man ska ju vara vuxen vid det här laget så det var bara att pallra sig till krattor, jord och gamlingar...suck. Men jag ska säga er att när jag väl kom dit och började kratta och snacka med alla söta pensionärer (det är inte bara pensionärer som bor här men det är bara de som är med på sånt här + 35+ som inte har något liv. Förlåt) så hade jag riktigt trevligt! Det var soligt och jag njöt faktiskt. Gamlingarna här är så fulla av liv, det är fantastiskt! Höll på i 2 och en halv timma, tycker jag var en bra insats.
Jag och Monki drack whiskey&cola igår från kl 21 till halv två på natten och bara snackade skit. Härligt! Jag älskar våra samtal vid spisen!

Nu tittar jag på Bangkok Hilton, sjukt bra! Beställde serien på cdon.com. Blev så sugen, kom inte ihåg när jag såg den sist men när jag väl började titta så kom jag nästan ihåg alla repliker.

Har bokat biljett till Bosnien nu, Dubica. Åker natten mellan 8 och 9 juli. Längtar verkligen! Jag och M har redan smidit planer hihi.
Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka göra mig lite snygg. Ska iväg och träffa Kim och co.

Kommer avslöja något här snart...kan inte riktigt göra det än bara...

1 kommentar:

AC sa...

Det låter som om du haft en trevlig helg! Du gjorde mig riktigt nyfiken nu! Har man sagt A måste man säga B!! Let me know. Älskar hemlisar! Kram!