torsdag, april 26, 2007

Ok nu var det officiellt... From 1 maj är jag assisterande regionchef!! Känns super kul och fast det är en helt ny tjänst som inte ens mina chefer vet riktigt vad det innebär än så känns det väldigt spännande! Jag är fortfarande butikschef på kungsgatan, det ska till mycket innan jag faktiskt lämnar min bebis. Det blir en utmaning och plötsligt känns livet mycket lättare när man gjort ett litet val angående sin framtid...
Hade personal möte med min butik igår, det var ett fanastidkt möte! De jublade när jag berättade att jag ska vara kvar, kan ni förstå? Det kommer värma i hjärtat, länge.
Tack angels för att ni är som ni är! Tack M för att du är den bästa chefen för mig!!!

Idag är jag ledig, snuvig som bara den, typiskt. Börjar fundera på om det är pollen som spökar. Har aldrig känt av det innan men det kan väl komma farandes utan att man är förberedd haha.
Ska nog ner på stan och köpa hårfärg, blev plötsligt väldigt sugen på en förnyelse. Idag får jag besök av England. Två herrar (lät nästan lite äckligt, så gamla e de inte) anländer landvetter runt 15. De besöker visserligen inte mig, de tycker bara väldigt bra om Göteborg, så det blir nog en eller kanske två pints lite senare. (Lovely, hade velat ha dig med idag) Ikväll ska jag även på premiäröppningen av ZARA i Arkaden. Sjukt kul!! Återkommer med shoppingresultat...

Hej hopp!!

3 kommentarer:

AC sa...

Grattis till nya tjänsten! Då var det tur att våran Malin ska ha bebis! Hi hi!! Kör hårt!! Kram.

AC sa...

Nu kommer du att kunna hitta mig här oxå!!
http://me-ac.blogspot.com/
Välkommen!! /AC

Jill sa...

Heeej.
Vad spännande det låter, GRATTIS!!
Hoppas allt är bra annars morsan =)

http://jillstankar.blogspot.com

Kram