torsdag, maj 10, 2007

Nytt ansikte!

Så...vad tycker ni? Ganska bra va? Och då får ni tänka på att jag verkligen är dålig på sånt här, eller, aldrig har tålamod och lära mig. Ganska nöjd faktiskt. Jag älskar ju grönt, förstår inte riktigt varför jag valde rosa först för det gillar jag inte. Vet nog de flesta som känner mig...
Men ialla fall: Vad tycker ni? Let me know..

Har haft en helt underbar vecka i Stockholm som innehöll det mesta (?!!) och blev nästan lite rädd för hur mycket jag trivdes där och vill nog absolut flytta dit...någon gång. Man ska väl ha bott i "den riktiga" storstaden en gång i sitt liv. Det är så härligt, sån metropol. Så underbart att kunna vara anonym om man vill. Ja ja, det får stanna i mina tankar än så länge.
Tack tjejer för en rolig helg! Det blev verkligen SATC eller hur? Roligast var nästan Tompa tror jag...

Inga kommentarer: