torsdag, maj 10, 2007

Vuxenpoäng

Idag har jag varit och köpt blomjord, trädgårdshandskar (!!), någon slags gödsel för sommarväxter och blommor till min balkong. Hur många vuxenpoäng är det? Allvarligt?
Min pappa kom och hämtade mig och hjälpte mig, han vill så gärna att jag ska ha det fint! Snällast och underbarast i världen!

Välkommen hem från the states Jessica! Vi ska banne mig mysa på lördag till schlager och kanske lite kladdkaka och rött vin. Ska bli så kul att träffa dig och få höra allt!

Ok har M på telefon och vi kan inte avsluta när vi pratar. Herregud vi har försökt i en kvart nu...typiskt oss haha.
Jag avslutar i alla fall här nu.
Godnatt!

2 kommentarer:

AC sa...

Oj oj! Då har jag har vuxen poäng gånger 100! Nu påtar jag lite då och då. =) Jag gillar bloggen massor. grönt e ju min favvo färg oxå! Kram.

Jill sa...

Ha ha.. du fortsätter i linjen med att bära ner möblerna från vinden =) kuddarna hittade jag på internet så jag har tyvärr inte sett dom live. har inte adressen i huvudet men kollar det. hoppas allt är bra annars.. puss o kram