tisdag, maj 15, 2007

Jag vill ha värme!

Nu räcker det med den här blåsten, allvarligt! Jag är trött på att frysa och behöva ha massa kofta på tröja på tunn vårjacka...Bring it on!

Japp, nu bär det av igen, till Kristianstad. Först lördag-söndag, sen onsdag-torsdag. Det behövs hjälp till en öppning och de var underbemannade. Naturligtvis säger jag ja till att åka och slita inför en öppning, skitkul! Måste hem under måndag, tisdag. Bc-möte med inbjuden säkerhetschef på tisdag.
Nu känns det som att veckorna till semestern kommer att gå väldigt fort...

Ja och så var det ju det här med schlagern. Tävlingen i sig borde ju nästan lägga ner, vilken röstning! Men jag är väldigt glad (såklart) att Serbien vann! Älskar låten och tänk vad den kommer spelas i Bosnien i sommar, kul!!!
Molitva, kao zar na mojim usnama je, Molitvaaa

Nu blir det snart Desperate, väntar på ett samtal oxå..

1 kommentar:

Camillas Drömmar sa...

Heeeej! Jill sa att du oxå bloggar konstigt att jag inte hittat dig innan...jag har ju hållt på ett tag:)!!! Måste verkligen träffas och bara prata nån dag, var ju så länge sen men så är det när man är buisness woman:)))!!! hihi!
Kram på dig vännen nu ska jag läsa vidare på din blogg:)