torsdag, maj 31, 2007

24 år om en vecka...

Ok just nu...

¤ är jag ganska trött, jobbat 200 h i maj, och just denna veckan har det blivit långa dagar. Men det är kul! Blev t.ex ivägskickad till Halmstad för att installera dator i butiken där. Hallå! Jag och installera något, haha, kul tanke inte sant? Men det gick alldeles utmärkt, fick bra guidening på telefon!
¤ planerar jag för mitt 24-års kalas (ok hur gammal är jag?) som jag ska ha här hemma hos mig nästa fredag 8 juni (vilket är min födelsedag..) Det blir inget speciellt och inte jättemånga som kommer men mysigt ska det bli! Alla jag tycker mest om ska komma och fira mig! Jippi!
¤ tänker jag på hur det kan finnas folk som inte vet att man ska jobba när man är på jobbet? Vad får du annars betalt för?
¤ myser jag med en Carlsberg hof framför TV:n i min soffa som jag förmodligen snart somnar i.
¤ önskar jag att jag var med min stjärna. Lekte, ritade, kramades
¤ börjar jag vänja mig vid en ganska ny frisyr. Kort page och har även vågat mig på en lugg. Kan nog vänja mig. Hoppas det.
¤ hoppas jag att min vän Marie blir frisk tills på lördag så att hon fortfarande kan komma och hälsa på mig. Krya på dig toka!

Köpte en fin, typ jeansklänning idag, älskar den!
Imorrn hoppas jag på fullt ös i butiken! Laddad!

GONATT

Inga kommentarer: